Yüreğimden kaynaklanan duyguları, aklımdan yayılan düşünceleri sizlere bu kitapta sunmaktaki maksadım, sizin de yüreklerinizde hoşluk ve akıllarınızda aydınlık meydana getirebilmektir. Kendi yüreğim ile aklımı da hoş duygulara ve aydınlık fikirlere her daim muhtaç bilirim. Bu kitap bir sesleniş, yüreğimin seslenmesidir. Bu kitap bir çağırış, yüreğimin çağrısıdır. Bu kitap bir haykırış, yüreğimin haykırmasıdır. Bu kitap adı gibidir, “Kitabın Tam Ortasından sesleniş, çağırış ve haykırıştır.” İyi olur, inşallah. “Niyet iyi, akıbet iyi.” Vesselam.